sobota, 8 czerwca 2013

W majowym ogrodzie


W majowym ogrodzie


Jeremi czasami odwiedza swoich dziadków w Świdnicy. Mają oni przydomowy ogródek, pełen cudownych wrażeń dla Jeremiego,  chłopca niezwykle spostrzegawczego i ciekawego świata. Majowe odwiedziny w świdnickim  ogródku przyniosły wiele miłych chwil dla babci  Joli, dziadka Mariana i Jeremiego, a także zainspirowały Maję do wykonania cudownych zdjęć utrwalających wszystko to, co się działo. A działo się wiele…



 Z dziadkiem poszedłem do ogrodu,
Miałem łopatkę, no i grabki.
Dziadek pokazał mi roślinki;
i wiem już co to są rabatki.





Wąchałem piękne tulipany,
co rosły właśnie na rabacie.
Dziadek pokazał mi sadzonki,
bo dziadek dobrze na tym zna się.





W ogrodzie dziadka i mej babci
latem kolorów będzie tysiąc!
Wyślę tam mamę, a z nią tatę.
Sam też przyjadę, mogę przysiąc!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz