sobota, 23 marca 2013

Pytania i odpowiedzi

Minął rok odkąd opiekuję się Jeremim. W mojej głowie wciąż układały  się rymy, bo lubię pisać "przy okazji". Kiedy wreszcie siadłam, by zapisać to, co w głowie mieszkało, okazało się, że wszystko jest mocno poplątane:) Ale zapisałam:)

Kto to jest babcia mój mały,
wnuku kochany, wspaniały?
Babcia, to mama twej mamy.
Razem tę mamę kochamy!

Mama, to córka babcina,
dla ciebie mama jedyna!
A babcia razem z mamusią
kochają synka i wnusia!

Po co jest babcia mój mały,
wnuku kochany, wspaniały?
Babcia jest po to, by właśnie
czuwać przy wnuku, gdy zaśnie.

Śpiewać piosenki wesołe
i ugotować rosołek.
Rysować, tańczyć i czytać.
O wszystko ją można spytać!

Co robi babcia mój mały,
wnuku kochany, wspaniały?
Babcia gotuje i sprząta,
po kuchni często się krząta.

A kiedy czasu zostaje,
zasiada do swoich bajek.
Pisze wierszyki. Dla kogo?
Dla Jeremiego być mogą!








1 komentarz: